Wednesday, March 28, 2012

Creativity & The Spiritual Path 2012



Creativity & The Spiritual Path 2012 ialah satu perhimpunan perbualan, dengan niat untuk memudahkan dialog mengenai topik-topik yang berkaitan dengan Artis, Pereka, Pemuzik, Pengarah, Penulis, Pemikir dan individu Kreatif yang berkongsi kepentingan bersama dalam Kerohanian dan Islam. Objektif ini dicapai melalui beberapa siri peristiwa yang bertujuan untuk memupuk dan menanam kreativiti di kalangan umat Islam di seluruh dunia berterusan. Mereka telah membantu untuk mempamerkan kedua-dua profesional yang berpengalaman dan bakat yang semakin meningkat di seluruh spektrum disiplin kreatif dalam masyarakat Islam global, menawarkan peluang yang unik untuk belajar, berkongsi dan menyambung dari dan antara satu sama lain.

Creativity & The Spiritual Path 2012 (CSPKL) Kuala Lumpur akan diadakan pada Sabtu April 7 & 8, 2012 di Muzium Kesenian Islam Malaysia (IAMM) dan Pusat Konvensyen Sime Darby, Kuala Lumpur. Ini adalah kali pertama acara ini yang dianjurkan di Asia.





PERSIDANGAN @ Sabtu 7 April 2012:
Mengumpul profesional Islam yang kreatif akan melibatkan satu siri persembahan, panel perbincangan dan ceramah rohani oleh orang Islam yang diiktiraf antarabangsa dan tempatan yang kreatif, dan akan mempamerkan produk kerja dan bakat mereka.
Tempat: Muzium Kesenian Islam
Masa: 8:30 - 5:00 pm

MAKAN MALAM @ Sunday 8th April 2012:
Makan malam akan menampilkan kisah CSP dengan persembahan dari Nader Khan, seorang penyanyi kontemporari dari Kanada, bersama-sama dengan tempatan rock perbuatan Al Farabi Band dan Imad.
Tempat: Pusat Konvensyen Sime Darby
Masa: 07:00
-----------------------------------------
TIKET YURAN

Persidangan:
RM70 - Forum SAHAJA
RM100 - Forum dan Makan tengah hari (makan tengah hari di Muzium Kesenian Islam Restoran)

Makan Malam:
RM150

Pakej Persidangan & Majlis Makan Malam:
RM200 - Persidangan dengan makan tengah hari dan Majlis Makan Malam

Pertanyaan:
Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi:
Email: sharifah@crescentcollective.org
Tel: +6017.6164.020

Untuk tempahan tiket, sila hubungi Amy di:
Email: info@taatfoundation.org
Tel: +603.2166.6300 atau +6016.2258.311

Facebook CSPKL
Website CSPKL
Young Muslim Project

No comments:

Post a Comment

Paling Popular