Tuesday, April 10, 2012

Projek: Filem Pendek Dijital


Seperti yang diwar warkan, aku akan melakukan sesi mencari bakat baru yang mahu ikut serta dalam pembikinan filem pendek aku yang mengambil beberapa babak dalm skrip flem cereka yang aku tulis iaitu 'Jejak Megat'.Diingatkan projek ini adalah projek filem pendek dan aku tak pasti berapa lama durasi projek ini. Proje ini juga aku sedang diskasi utk dijadikan sebagai satu bengkel produksi dimana aku akan mengutamakan sesiapa yang berminat menyertai projek ini dengan sedikit bayaran. Akan diberitahu kelak, kalau projek ini dijadikan Bengkel Produksi, makanya ini adalah Bengkel Produksi yang ke 07 anjuran aku dan Unggul Film Academy dan setiap mereka yang terlibat akan diberikan sijil penyertaan dan seperti sebelum sebelum ini, Yuran bagi Bengkel Produksi adalah RM150.ok seperti yang diberitahu, inilah senarai watak yang aku inginkan.

Watak Utama
Megat, 35
Tombot, 34
Extra
Boron, 50
Sedi, 31
Toni, 29
Leggo, 33
Amin, 35
Sarah. 31
Aki, 7
ACP Farid, 49

Maklumat Lanjut boleh hubungi Razzihar di talian 0173442151 atau Ajin 0166151227
Facebook Page Jejak Megat

No comments:

Post a Comment

Paling Popular